Cultura dissabte, 5 de Octubre de 2019 Autor: somsegarra

II Concurs Nacional de Tabals Tradicionals


<< Tornar     
cartell II Concurs Nacional de Tabals Tradicionals
cartell II Concurs Nacional de Tabals Tradicionals Foto: carranquers

el proper 5 d'octubre se celebra a Cervera II Concurs Nacional de Tabals Tradicionals organitzat per La Federació de Diables i Dimonis de Catalunya (FDDC) juntament amb el Ball de Diables de Cervera - Carranquers.

A la jornada hi participaran 120 percussionistes, i al concurs, 5 colles de diables. Els inscrits són Sant Pere de Ribes, Bigues i Riells, Terrassa, Granollers i Vila-seca.

Els actes començaran a les 11 del matí amb una classe magistral a la plaça Universitat a càrrec de Gerard Pouget, professor de l’Aula de Sons Tradicionals de Reus, i oberta a tothom que vingui amb tabal. Pouget treballarà diversos tocs amb els assistents, incloses la peça 'Clau de Foc', amb tres frases rítmiques diferents, i el 'Ball del Drac Agremont', la bèstia d'Agramunt, toc que consta de dues veus.

Després hi haurà un dinar popular als Patis de la Universitat i a les 16.30 començarà el concurs que anirà pel casc antic en format estàtic i de cercavila. Tot seguit hi haurà una fase final estàtica a la plaça Universitat.

cartell II Concurs Nacional de Tabals Tradicionals - Cervera
cartell II Concurs Nacional de Tabals Tradicionals
Foto: carranquers


Etiquetes: concurs tabals tradicionals cervera
Compartit per somsegarra.cat

Ho vols compartir?

  • bluesaky

dimecres, 23 de Abril de 2025
Logina

Especials

Canvi de comarca
Gos sacrificat
fractura hidràulica (fracking)
10 més llegides

Àlbums destacats

Festa Major de Torà 2023 exposicions
Festa Major de Torà 2023 exposicions
40 Fotos
Festa Major de Torà 2022 Exposicions
Festa Major de Torà 2022 Exposicions
51 Fotos
Concert Athanàgia
Concert Athanàgia
20 Fotos

Traductor / Translator